FANDOM

Trrolan.jpg

Trrolanowie to rasa pochodząca z planety Vixikon.

Mają około 180 cm wzrostu. Są brutalni i mało inteligentni. Stanowią doskonałą siłę roboczą lub nadają się idealnie do roli ochroniarzy - osiłków. Zielonoskórzy, mający dwa niewielkie rogi, ryje pełne kłów, są barczyści, niezwykle silni i bardzo szybko się denerwują, co nieustannie jest przyczyną bójek. Rozumieją większość języków, ale wspólnym posługują się z trudem, z uwagi na budowę krtani. Planetę odkryli handlarze, tracąc przy okazji siedem statków. Wysłali później silnie uzbrojone jednostki, w efekcie czego Trrolanowie stali się niewolnikami. Niektóry udało się znaleźć pracę na wolnym rynku, najczęściej jako ochroniarze, najemnicy, zawodowi żołnierze czy łowcy nagród. Nie wszyscy którzy ich zatrudniają wiedzą jednak, że honorują oni tylko umowy przypieczętowane krwią – chyba, że ten dla którego oni mają pracować, pokona ich w walce wręcz. Przedstawicielem tej rasy był Jibba Thenn, który jako jeden z nielicznych Trrolanów posługiwał się Basiciem - w wyniku modyfikacji biomedycznej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki