FANDOM

Cechy Wookieech [edytuj]Edytuj

Wookiee są istotami niezwykle lojalnymi i szlachetnymi. Jednym z przykładów takiej sytuacji jest dług życia jaki Chewbacca miał względem Hana Solo[1]. Znani są także z krewkiego temperamentu, okazywanego szczególnie na punkcie honoru. Kiedy się zdenerwują, okazują niepohamowany gniew i najczęściej rozbijają różne przedmioty. Są idealnymi przyjaciółmi i obdarzeni są wielkim poczuciem humoru, są uczynni, wrażliwi. Żyją w dżunglach Kashyyyka i choć wiele nieświadomych istot galaktyki uważało Wookieech za istoty prymitywne, tak naprawdę inteligencją nie odbiegają oni od istot innych ras.

Wookiee zbudowali ogromne miasta wzniesione na wyższych poziomach gigantycznych drzew wroshyr. Najsłynniejszym wynalazkiem Wookiee są rusznice blasterowe, z których korzystał Chewbacca. W przeszłości Wookiee byli wykorzystywani przez ludzi jako niewolnicy, także podczas okresu Starej Republiki. Później zostali wyzwoleni i uzyskali miejsce w Senacie Galaktycznym na Coruscant. Imperium Galaktyczne także wykorzystywało Wookich jako niewolników. Istoty te są także wspaniałymi myśliwymi i umieją wspinać się po ogromnych drzewach wroshyr.

Master Tyvokka
Mastiire.jpg
Rasa Wookiee
Data urodzenia 44 BBY
Miejsce urodzenia Kashyyyk
Data śmierci Nieznana
Imie i nazwisko Tyvokka
Wzrost 2 metra
Płeć Męska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Brązowy
Wiek W 0 ABY 103 lat
Stan Żyje
Strój Szata Jedi
Uzbrojenie Żułty miecz świetlny
Organizacja Zakon Jedi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki