FANDOM

Biografia Edytuj

Colnay Doherty
Colnay Doherty.jpg
Rasa Człowiek
Data urodzenia 10 BBY
Miejsce urodzenia Tatooine
Imie i nazwisko Conlay Doherty
Wzrost 1,81 metra
Płeć Męska
Kolor oczu Szare
Kolor włosów Ciemnobrązowe
Wiek

18 lat

Stan Żyje
Strój Mundur żołnierza
Uzbrojenie Blaster, Blaster DL-44
Organizacja Rebelia

Jakiś czas po bitwie o Yavin , Conlay, wraz z innymi Rebeliantami, wylądował na planecie tak odległej od jądra galaktyki, że nie miała ona nawet nazwy. Mieli tam do wykonania misję - założyć urządzenia mające na celu podsłuchiwanie Imperium. Gdy technicy wyładowywali sprzęt, Conlay postanowił udać się na przechadzkę. Zachwycając się pięknem planety, natknął się na kanonierke szturmowców z czasów wojen klonów, a obok niej groby. Zaskoczyło go to, gdyż planeta była niezamieszkana. Pobiegł do swojego dowódcy, by poinformować go o znalezisku, ale wtedy zostali zaatakowani przez jednostki Imperium.

CiekawostkiEdytuj

W 4 ABY brał udział w misji na Endorze. Wraz ze swoim oddziałem opanował bazę Imperium, a następnie pomógł w podłożeniu ładunków wybuchowych. Baza wyleciała w powietrze.

Stacijonowanie na HothEdytuj

Około 3 ABY, oddział Gronda został wysłany wraz z głównymi siłami Sojuszu na Hoth. Rebelia miała tam wybudować bazę. Colnay pomagał przy jej budowie oraz fortyfikowaniu przedpola bazy na wypadek ataku Imperium.

W czasie bitwy o Hoth, drużyna Colnayego broniła przyczółka Echo Pięć Siedem. W pewnym momencie Doherty zauważył, że piechota Imperium szturmuje stanowisko artylerii jonowej. Poinformował o tym dowódcę, który kazał opuścić stanowiska i ruszyć z pomocą atakowanym. Mothma podzielił oddział na dwie grupy; Colnay wraz z Herianem miał zaatakować stanowisko od flanki, a reszta drużyny miała podążać za dowódcą. Colnayowi i Herianem udało się wedrzeć do zajętej już przez szturmowców placówki.

Jego poświęcenie nie poszło jednak na marne, ponieważ drużyna odbiła stanowisko i wsparła ewakuujących się z planety Rebeliantów ogniem artylerii jonowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki